Utwórz wydatek

CUtwórz wydatek

Wykonaj następujące kroki, aby dowiedzieć się, jak utworzyć wydatek .

Na stronie głównej kliknij „wydatki” , a następnie znak plus

Krok 1: Przeciągnij i upuść wydatek / rachunek lub prześlij wiele za pomocą przycisku przesyłania .

Krok 2: W celu szybkiej rejestracji wprowadź tylko kluczowe dane z faktury zakupu lub paragonu w pola po prawej stronie. Sprawdź pola Faktura / paragon, wierzyciel, numer faktury, typ VAT, waluta i kategoria kosztów.

Krok 3: Czy kategoria kosztów różni się w zależności od produktu / usługi? A faktura / paragon należą do wielu kategorii kosztów? Następnie użyj poniższych pól, aby wyświetlić różne produkty / usługi według wiersza faktury. Można to aktywować za pomocą suwaka „Faktura zawiera wiele kategorii kosztów”

Krok 4: Zapisz dokument jako koncepcję lub sfinalizuj, aby zarejestrować wydatek .

Odwiedź stronę pomocy technicznej, aby uzyskać więcej informacji. (https://invoiceoffice.co.uk/support/)