Customers and product management

Met Facturatie Office heb je een compleet systeem voor het eenvoudig beheren van al je klanten, artikelen en leveranciers. Organiseer al je administratiegegevens op één plek. Exporteer en importeer klant- en artikel gegevens voor een snelle start of gebruik ze in andere systemen.

Funkcje zarządzania

InvoiceOffice oferuje kompletny i prosty system zarządzania wszystkimi klientami, produktami i dostawcami. Zorganizuj swoją administrację w jednym miejscu. Szybko rozpocznij import i eksport wszystkich produktów i klientów.

Zarządzanie klientami z połączeniem CoC

Przejrzyste i oszczędzające czas zarządzanie klientami dzięki połączeniu z Izbą Handlową do automatycznego uzupełniania danych klienta. Możesz dodać wszystkie istotne dane i dodać kilka osób kontaktowych na firmę.

Import i eksport danych

Zaimportuj istniejących klientów i produkty z innego systemu w kilka minut. Możesz przesłać wszystko za pomocą prostego pliku Excel i eksportować to również. Oferujemy również synchronizacje z kilkoma innymi popularnymi programami.

Dokumenty sprzedaży

Możesz robić notatki sprzedaży dotyczące swoich klientów. Pomoże to stworzyć skoordynowaną i efektywną sprzedażowo obsługę klienta.

Uosobienie

Wiele możliwości personalizacji danych dla każdego klienta i śledzenia danych. Pomyśl o podatkach, szablonach wiadomości e-mail, projektach dokumentów, rabatach i cennikach.

Zarządzanie zapasami

Zarządzanie zapasami jest zintegrowane z naszym systemem fakturowania. Zostaniesz ostrzeżony, gdy poziom zapasów zostanie osiągnięty, abyś mógł składać nowe zamówienia na czas.

Produkty i usługi

Zarządzaj wszystkimi produktami, usługami, cenami i jednostkami (na przykład paletami i pudełkami). Generuj łatwe przeglądy i raporty dla każdego produktu lub grupy produktów.

Dostawcy

Zarządzaj dostawcami i wydajnie składaj zamówienia. Uzyskaj przegląd zakupów dla każdego dostawcy.